niedziela, 5 marca 2017

No, I don't wanna know where you been or where you're goin'

Cze!
Dawno tu nie zaglądałam, jak również dawno nie pojawił się żaden post z mojej strony. Wiele się w tym czasie zmieniło. Odeszłam z jednego bloga, na drugi się zgłosiłam, oraz zaczęłam pracę nad własnym. Co z tego wyjdzie? Tego nie wiem, ale warto próbować! Moje życie prywatne ma się podobnie, zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany. A jak u Was? Co nowego, a może wszystko po staremu?
Przechodząc do makijażu, zastosowałam jedno z moich ulubionych połączeń - pink + grey + black. 


Co sądzicie?
Podoba Wam się?

3 komentarze:

  1. Zakochałam się w tym makijażu *.* Całość doskonale ze sobą współgra. Nie moge oderwać oczu.
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny makijaż :) kojarzy się z wiosną

    OdpowiedzUsuń