poniedziałek, 27 lutego 2017


Hej, hej. Co tam u was? Dziś troszkę inaczej, nie przychodzę do was ze stylizacją, 
a z makijażem. Ekspertką nie jestem, ale mam nadzieję, że choć troszkę wam się spodoba.
Myślę, że kolor, który bez wątpienia dominuje oddaje aktualną pogodę. Przynajmniej 
u mnie, wszędzie było błoto i ciągle padało! Dziś jednak słońce wyszło z za chmur,
a na termometrze ponad 10 stopni :D

Chciałabym jeszcze spytać co sądzicie o nowym wyglądzie. Może być?
Edit: przepraszam za moją niedokładność, chodziło mi o wygląd bloga :'D



8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż :D Nie mam się do niczego doczepić. Idealnie przedstawiona pogoda, ale muszę cię zasmucić: W mojej okolicy świeciło dziś słońce i było AŻ 12 stopni ! :D
    Pozdrawiam i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest ten makijaż! bardzo ładne kolory. Twarz też jest bardzo ładna, taka dziewczęca i delikatna

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest w porządku, tylko trochę nudny przez to że każdy element jest w identycznym kolorze. Twarz doll też jest ok ale to chyba zestawienie najbardziej popularnych części ciała na stardollu i widuje takie bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa co do wyglądu bloga, to jest o wiele wiele lepiej niż wcześniej :) Strona wydaje się bardziej czytelna

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę bardzo staranna praca i świetne kolory! :3 twarz doll wygląda świeżo i uroczo, mimo tego że kolory do wiosennych nie należą :D
    a wygląd bloga - świetny! wszystko jest czyste, przejrzyste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż oka, dopasowany kolor ust i włosy tworzą piękną, spójną całość c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity makijaż. Wszystko bardzo ładnie dopasowane.
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z powyższymi opiniami.Wszystko zostało już powiedziane.Pozdrawiam ze słonecznych ogrodów Keukenhof!
    florianaorange

    OdpowiedzUsuń