czwartek, 23 lutego 2017


Hej! Z racji, że sobotnie Antidote, to chyba najciekawsza dostawa, ten lookbook będzie właśnie o nim.
Co do kolekcji, uważam, że była ona całkiem udana i można było natrafić na kilka perełek. 
Udało mi się przy małej pomocy zakupić kilka rzeczy, z których jestem bardzo zadowolona 
i zamierzam Wam przedstawić dzisiaj stylizacje z trzema z nich.





Pierwszą rzeczą jest (moim zdaniem najlepszą) transparentna narzutka, która widniała na pierwszym manekinie. Zrobiła ona na mnie największe wrażenie z całej kolekcji i jeżeli akurat Wam się udało kupić, to myślę, że był to udany zakup. 













Top - Subcouture / Narzutka - Antidote / Pasek - It Girls / Spodnie - Inspired by Balmain Tribute / Torebka - Womans Day / Buty - The Jet Set + Young Hollywood










Następną rzeczą wartą zakupu jest różowa sukienka. Ma ciekawy krój, bardzo ładną grafikę i można ją wykorzystać w ciekawy sposób, nie tylko jako sukienkę, ale i również jako bluzkę czy spódnicę. 
















Okulary - Royalty / Apaszka - Decades / Sukienka - Antidote +Velvet Orchid / Torebka - It Girls / Buty - Inspired by Clique








Ostatnią rzeczą którą chciałam Wam pokazać jest śliczna mgiełka. Koszulka jest transparentna, pięknie wykonana i ciekawa. Myślę, że może się przydać w wielu stylizacjach :)















Mgiełka - Antidote / Top - Original Future + Callie's Picks / Płaszcz - Endangered Species + Basics / Spodnie - The Jet Set / Buty - Young Hollywood



Mam nadzieję, że miło oglądało Wam się powyższe stylizacje
oraz, że przypadły Wam do gustu :) 

Uwaga! Konkurs na stylizacje!
Ogłaszam mini konkurs na stylizację z wykorzystaniem nowej kolekcji Antidote. 
Stylizacje możecie tworzyć na mojej lalce Emli_  lub na swojej. 
Praca ma być na białym tle, podpisana w widocznym miejscu oraz podlinkowana pod postem. 
Aby wziąć udział w zabawie, należy być obserwatorem bloga.    
dla najlepszej pracy przewidziana nagroda 20 sd. 
Prace można przesyłać do północy w środę 1 marca. 
Powodzenia :)

6 komentarzy:

  1. Ja na nic fajnego, już nie zdążyłam. Bardzo fajne stylizację, najlepsza pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie zdążyłam kupić, a kolekcja rzeczywiście była świetna. Najbardziej do gustu przypadła mi ostatnia :D
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uważam, że to jedna z lepszych kolekcji, jaka ostatnim czasem pojawiła się w sklepie :D
    najbardziej przypadła mi do gustu Twoja trzecia propozycja.. sztosik :D
    aż żałuje, że nie kupiłam tej mgiełki..a przecież ją przymierzałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja. Z kolekcji niestety nic nie kupiłam, ponieważ nie mam sd :/
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja natomiast zakupiłam bluzę od kompletu z wstawkami koronkowymi oraz plecaczek :D Jestem baaardzo zadowolona! Chociaż, pomimo wszystko, nie pogardziłabym różową sukienką! Jest cudna!
    Twoje propozycje mnie nie zachwyciły, z tymi ubraniami można zrobić coś o wiele lepszego!
    W konkursie udziału nie biorę, jednakże jeżeli ktoś miałby ochotę stworzyć coś na mojej doll, to i ile jest taka możliwość, to pozwalam.

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana kolekcja, szkoda że nic nie udało mi się kupić. Najbardziej spodobały mi się stylizacje nr. 1 i 3 ;)
    Zgłaszam się na konkurs, zrobiłam stylizację na twojej doll.
    http://www.bankfotek.pl/view/2061365

    OdpowiedzUsuń