wtorek, 21 lutego 2017

Hej :)
Dzisiaj postanowiłam wykorzystać w stylizacji Weekly Superstar Gift. 
Są to jeansowe, poszarpane boyfriendy pochodzące ze sklepu Clique.
Myślę, że mając status SS warto jest je odebrać. Mają tak standardowy
fason, że można je wykorzystać w wielu stylizacjach. 
Jedyne co mi się w nich nie podoba, to dość niski stan. 
A wy co sądzicie o naszym wtorkowym prezencie?




Bluzka - Pretty'n'Love + Velvet Orchid / Blezer - Mark Fast Tribute / Pasek - Mark Fast Tribute / Spodnie - Clique / Torebka - Miss Sixty / Skarpety - Vinyl / Buty - Basics

4 komentarze:

  1. bardzo ładna stylizacja :) nic tutaj nie jest przekombinowane, a ładnie dopasowane! co do spodni to również już je odebrałam, naprawdę fajny gift w porównaniu z ostatnimi ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemna stylizacja. Niestety nie mogę odebrać tych spodni, a szkoda mi wydawać na nie sd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam zarzutów do tej stylizacji. Jest prosta, ale ładna :)
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo podobają mi się te spodnie i na stardoll i w realu :)
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń