sobota, 11 lutego 2017



Hej kochani ;)
Wiem co sobie myślicie, założycielka bloga w ogóle się nim nie zajmuje. Ci, którzy tak
myślą, nie mówię, że racji nie mają. Ostatnie całkiem odciełam się od stardoll.
Nie chcę jakoś bardzo się tłumaczyć, ale w każdym razie przepraszam. W nagrodę
mam dla was loterię. W komentarzy napiszcie swój nicku, a ja z pośród wszystkich,
którzy się zgłoszą rozlosuję:

2x  10 stardollarów
2x  50sm
2x  100sm

Dodatkowo każdy dostanie malutki prezencik. Jedynym warunkiem
jest obserwowanie bloga. Miłego wieczoru.

7 komentarzy:

  1. Czasem tak bywa, że nie ma się nawet czasu na takie rzeczy i akurat ja to doskonale rozumiem. W końcu realne życie jest ważniejsze od tego stardollowego :) W każdym razie pewnie miałaś powód i trzeba to uszanować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zapomniałam dopisać, że nie biorę udziału w loterii :)

      Usuń
  2. Świetnie Cię rozumiem! Był czas, że miałam kilku letnią przerwę od tego. Wiele się wtedy działo, po części było to spowodowane tym co działo się na stardoll oraz moim stanem zzdrowia. Teraz, w sumie pewnie znowu miałoby to miejsce gdyby nie ludzie, których od listopada poznałam. Wtedy nawet rzeczy z bloggera, to że pisze na SiM (co od zawsze było moim marzeniem) czy inne wątki by nie pomogły.
    Jeżeli chcesz popisać o swojej sytuacji "wal" śmiało.

    W loterii udziału NIE BIORĘ :)

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do loterii :D
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że wszyscy zrozumieją twoją nieobecność. W końcu miałaś swoje powody :)
    Zgłaszam się,
    SmileyNadia12

    OdpowiedzUsuń