czwartek, 9 lutego 2017

Hej! Dzisiejszy Lookbook będzie dotyczył najnowszej kolekcji Callie's Picks. 
Dzisiaj niestety będą prezentowane tylko 2 rzeczy, ponieważ teraz nie mam zbyt wiele czasu. Stylizacje były robione trochę bez weny i na szybko ale mam nadzieję, że mimo wszystko Wam się spodobają. 



Pierwsza będzie kurteczka, której koszt wynosi aż 23 sd. Myślę, że to dużo, ponieważ jej pierwotna wersja pochodząca ze sklepu Miss Sixty wynosiła 11 sd. Ładne przebicie za stare rzeczy, prawda? :) 


1. Kapelusz - Barbie / Kurtka - Callie's Picks / Sukienka - Fallen Angel / Rajstopy - Basics / Buty - Inspired by Balmain Tribute / Torba - Fallen Angel
2. Kurtka - Callie's Pics / Bluzka - Other World + RIO / Pasek - Voile / Spodnie - Bonjour Bizou / Torebka - Callie's Picks / Buty - Hot Hot Buys






Drugą rzeczą w dzisiejszym zestawieniu są spodenki z koronkowym wykończeniem. Mimo tego, że są śliczne, ciężko robiło mi się z nimi stylizacje, ponieważ są króciutkie. Ich cena w stosunku do odpowiednika z Pretty'n'Love dla Royalty jest taka sama, ponieważ wynosi 6 sd, a dla nss oraz ss są za 7 sd. 





1. Kurtka - Inspired by Balmain Tribute / Bluzka- It Girls / Spodenki - Callie's Picks / Torebka - MSW'16 / Buty - Voile 
2. Kimono - Nelly.com / Top - Bonjour Bizou / Spodenki - Callie's Pics / Aparat - PIX / Buty - Christian Louboutin



Mam nadzieję, że spodobało Wam się dzisiejsze zestawienie :)
Miłego wieczoru!




3 komentarze:

  1. O wiele bardziej podobają mi się stylizacje ze spodenkami. Kolekcja jest słaba, nic nie wpadło mi w oko.
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam, że szału nie ma, chociaż jest lepiej niż poprzednio

      Usuń
  2. Stylizacje z kurteczką - cudo!

    OdpowiedzUsuń