czwartek, 16 lutego 2017


Cześć! 
Jak tam u Was? Jak po feriach i Walentynkach? :) 
Ja póki co jeszcze nie mam ferii, a Walentynki spędzałam oglądając pierwszą część Greya bo nigdy jej nie widziałam i stwierdziłam, że trzeba zobaczyć o co tyle szumu :D 

W Lookbooku zawsze były opisywane marki i ich nowe dostawy, ale że nie przyszło nic co by mnie zainteresowało, postanowiłam w tym lookbooku zrobić trzy walentynkowe stylizacje. 
W tym poście będzie słodko i dziewczęco, w kolorach czerwieni i różu. 
W końcu tutaj też trzeba przenieść wszechobecną miłość :D 




Bluzka - Young Hollywood / Pasek - Voile / Spódnica - It Girls / Torebka - RIO / Marynarka - Special Offer / Buty - Pretty'n'Love Decor / Baloniki - Pretty'n'Love Decor




Bluzka - It Girls / Marynarka - Bonjour Bizou / Torebka - Starpoint Rewards / Spódnica - It Girls + Inspired by Dolce&Gabbana Tribute / Buty - PPQ



Sukienka - Nelly.com +Yves Saint Laurent Tribute + It Girls / Płaszcz - It Girls / Pasek - It Girls / Torebka - It Girls / Pończochy - Jean Paul Gaultier Tribute / Buty - Inspired by Balmain Tribute




5 komentarzy:

  1. Cudne stylizacje. Najbardziej do mnie przemawia trzecia i dwie ostatnie *.*
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie dwie stylizacje są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza i ostatnia najbardziej mi się podobają. Są świetne :D
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i ostatnia podbila moje serce ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już kilka Twoich prac i jestem zachwycona! Masz poczucie stylu i Twoje stylizacje śmiało można brać jako inspiracje :) spodobała mi się pierwsza, bardzo słodka stylizacja i oczywiście dwie ostatnie! typowo kobieco i z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń